Wednesday 3 February 2016

Wordless Wednesday #1



Bila kita kenal dan berkawan dengan seseorang tu. Rapat dan semakin rapat. Percayala bahawa kita akan terikut ikut apa yang ada pada kawan kita tu. Apa yang dia suka makan. Apa yang dia suka minum. Contoh, dulu aku pelik gila bila makan paru. Ye. Paru lembu. Tak kan paru unta pulak. Bila tanya dia makan apa tu? Dia cakap makan sambal paru & paru goreng, timbul jugak keinginan untuk merasainya walaupun aku tahu, tekak aku mesti akan rasa pelik bila telan benda alah tu. So cari la jugak sambal paru & paru goreng yang dimaksudkan. First makan memang tak tertelan tapi bila dah lama lama ia akan jadi biasa, semuanya jadi okey. Huawei best wei! |haaahahaha|



*** mestila kena cepat serasi dengan semua benda tu sebab lepas ni kan nak hidup bersama. Okey dah. Bubyeee (^_______^)

6 comments:

  1. betul...
    saya mmg xmakan makanan yg di letak belacan tapi husband makan..
    so lama2 sy terikut...skrg dah boleh telan mknn yg ada belacan cuma xleh bau kuat sgt je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tak pe kak :) alhamdulillah kalau macam tu. InsyaAllah.. Serasi bersama :)

      Delete
  2. tag awk http://najwazahid94.blogspot.my/2016/02/segmen-bloglist-beeha-10.html. goodluck =D

    ReplyDelete
  3. Mcm akak juga sblm ni x mkn rumpai laut tpi bila da kawin ngn husbnd yg brbgsa bajau mkn rumpai laut wahh kita pun da pndai trikut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow. Tengok. Dah pandai makan rumpai laut. Bagus2 ^^ Semoga terus serasi bersama ;)

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)