Wednesday 27 January 2016

SEGMEN : JOM TAMBAH FOLLOWER # ROUND 2



Assalammualaikum dan haiii :) Anis tersenarai lagi untuk SEGMEN : JOM TAMBAH FOLLOWER # ROUND 2 yang dianjurkan oleh blogger JM. Serius kena study sikit tentang blogger JM ni sebab nak jawab soalan beliau |heee| Kira soalan pun macam mencabar jugakla sebab Anis mula aktif dalam blog ni pun baru baru ni je. By the way, Anis cuba okey. 


1. Nama penuh JM adalah Jamil Bin Hashim dan di lahirkan di Kedah Darul Aman. Negeri jelapang padi tu :) Daripada maklumat yang Anis dapat, JM tinggal di Karangan, Kedah dan pernah menimba ilmu di SMK Lubuk Buntar. JM amat dikenali DI SINI, DI SINI, DI SINI dan DI SINI.


2. Negeri kelahiran JM adalah di Kedah Darul Aman [hijau kuning negeriku]


3. Tarikh kelahiran JM, maaf sebab Anis tidak pasti tetapi dilahirkan pada tahun 1984.


4. JM berblog sejak Januari tahun 2013, tu pun Anis tengok dekat blog JM. First JM buat entry, pada 01 Januari, ada empat entry yang JM updated. So JM sudah berkecimpung dalam dunia blogging selama tiga tahun dah. Muda lagi la nih? Tapi pengalaman JM dalam blogging ni mesti dah banyak kan :D


5. Pada pendapat Anis tentang perwatakan JM, JM mudah menerima kritikan dan pandangan orang lain dengan hati terbuka. JM terima dengan positif. Alhamdulillah. Sikap ini dapat dilihat time JM buat Segmen Jom Tambah Follower Round 1 di mana JM mintak pendapat orang lain tentang blog JM. Selain tu, entri yang JM update memang berinformasi contohnya macam bab agama, bab kehidupan dan bab kemasyaratan dan  ia boleh diterima umum. Tidak hairanla blog JM semakin hari semakin bertambah follower :) Di samping itu, JM jugak rajin buat segmen, ini juga menyumbang kepada peningkatan follower JM sendiri dan blog blogger lain termasuk Anis. Terima kasih JM sebab menganjurkan segmen segmen yang bermanfaat kepada semua. Okey, maaf di atas segala khilaf dalam menjawab soalan JM. Semoga JM terus berjaya dalam dunia berblogging ni. Assalammualaikum :)

3 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM. TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA. JM MASIH KERDIL DALAM DUNIA BLOG

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH ...http://jmbelog.blogspot.my/2016/01/pemenang-segmen-jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)