Friday 22 January 2016

Cuba Dulu Baru Tahu

order dekat sini
Assalammualaikum semua dan haiii :) Harini nak kongsi sikit tentang barang yang baru aku order dekat Printcious ni. Baru je order tengah malam tadi, ehh silap.. Tengah pagi tadi. Tapi tak bayar pun lagi. InsyaAllah, esok aku buat payment :)


Sebenarnya, ni baru first time aku order kat Printcoius, sebelum ni aku tak tahu pun benda alah ni wujud. Aku tahu pun melalui blogger Aleiya Mustaffa, beliau ada beli something kat situ. Bila aku tengok beliau beli, macam yakin je nak try. Lagipun, tengok hasil beliannya pun, serius memang cantik. Kalau nak tahu beliau beli apa, apa kata.. Korang terjah je blog beliau yaya yukiSo thanks a lot to blogger Aleiya kerana memperkenalkan laman web ini kepada ku, senang nak cari hadiah bagai. Lepastu Printcious sekarang ni tengah buat discount 20% untuk ceramic tiles yang macam aku beli ni. So mudahla kan (*____^)


Oleh itu, sesiapa yang berminat nak beli hadiah untuk parents, family, kawan kawan atau untuk sesiapa la, boleh je ke laman sesawang Printcious. Pilih je nak yang mana satu, tapi siap duit je la lepastu |hahaha| Mesti bila korang tengok barang barang dalam tu mata korang jadi rambang. Percaya! Antara barang yang ditawarkan oleh Printcious adalah mugs, tshirt, phone cases, cushion, puzzle, ceramic tiles, mousepad dan macam macam lagi la (^______^)


Okeyla, nak kongsi tu je. Nanti bila barang tu dah sampai, aku update lagi okey :D Jaga hubungan dengan Allah. Jaga solat. Jaga hubungan dengan Encik abah dan puan ibu serta jangan lupa jaga hubungan dengan orang sekeliling. Jangan lupa tau. Asslammualaikum :*

5 comments:

  1. tak sabra nak tengok barang tu nanti..
    jangan lupe update tau

    ReplyDelete
  2. Okey dear. Nanti Anis update k ;)

    ReplyDelete
  3. Bole je nak tengok.. Nanti Akak update tentang barang tu :)

    ReplyDelete
  4. Macam best! Nanti nak try beli lah hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)