Sunday 31 January 2016

SEGMEN BLOGWALKING & BLOGLIST BY AINA AKMAL

JOM JOIN!

Assalammualaikum dan haii! :) Petang ni baru ada masa nak berblogwalking dan update entry serta nak join segmen yang dah lama aku booked. Alhamdulillah. Bukan apa, line intenet suka betol cari pasal dengan aku, sebab tu aku lagi suka blogging malam malam. Sebab line tu, boleh la laju jugak berbanding siang. Dahla, malas nak membebel, nanti korang bosan! Fine. |hahaha|


Apakah memori anda yang paling bahagia pada tahun lepas?


Serius nak tahu nih? |hahaha| Disebabkan aku suka berjalan jalan, so memori yang paling bahagia sekali mestilah jalan jalan. 12 September 2015, untuk kali keduanya aku jejak kaki ke Perlis Indera Kayangan :D Aku ada ceritakan DI SINI Serius memang best bila jelajah negeri ni, betul negeri ni kecik dan berhutan tebal tak payah cerita la. Tapi disebabkan aku ni jenis pecinta alam sekitar, cewahhh! pecinta alam sekitar la sangat kan |hohoho| So i love it! :D


Time pergi tu pun baru lepas hantar report praktikal, memang heaven la.. Rasa macam satu batu yang besar aku dah campakkan dari atas bahu aku nih. Boleh imagine kan? Sampai je sana, first tu tengok sungai.. Waaa tenang betul air sungai mengalir.Tengok pokok pokok, damai je rasa. Tengok gua, sehinggit je pun kena bayar untuk masuk. Bertambah tambah bahagia rasa. Dah la pergi perlis ni orang belanja. Kita hulur duit minyak, dia tak nak. Gentle la konon konannya kan. Rasa macam tak nak lupa je memori ni. Serius, macam nak terus kenang je! |hahahaha| Poyo la, sudah sudah! So aku belanja satu gambar untuk korang! (^_______^)


Jom Jelajah Negeri Perlis!


Due Date : 10 February 2016
Selamat berblogwalking!
dan
Selamat Bersegmen!

Tag : Cik Hani

5 comments:

  1. Happy blogwalking.. Cikla singgah dr segmen yg sama...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/01/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html

    Done follow..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum terima kasih sebab sudi join SB&B by Aina Akmal ^^ Salam Kenal dari Aina ^^

    Boleh check nama di sini. Sebarg masalah, boleh utarakan kepada Aina ^^
    http://nurainahanis.blogspot.my/2016/01/senarai-peserta-segmen-blogwalking.html

    hehehe. aina pun baru je pergi perlis.. tapi.. tak masuk pun gua kelam tu. lol.hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Singgah sini dari segmen yang sama. Saya yg study kt sana pun pernah pergi gua tu. Memang best betul :)

    http://fiqadira.blogspot.my/2016/02/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)