Sunday 13 May 2012

Aku.Kau.Dia.Kamu.



Malam ni tak ada apa-apa nak buat. So, kita enjoy. |hahahaha| Ainis dan eha dah balik, so dapat la kami meluangkan masa bersama sebelum menjelangnya cuti mid semester. Nanti seminggu tak dapat jumpa. Mesti rindu. |hahaha| Mengada.

Oleh itu, intan ajak la dieorang-dieorang ni layan movie. Tajuknya Snakes On a Plane. Padahal hari sabtu aku dan dia dah tengok pun. Best jugakk la cerita tue walaupun kita orang agak ketinggalan zaman. Tak apalah, janji dapat mengurangkan kebosanan malam ni. KA pun cakap yang dia dah tengok dah cerita tue tahun lepas. Pehhh, memang agak ketinggalan zaman la aku ni.

Okeyy la, aku nak join kawan-kawan aku tengok movie tue walaupun ia untuk kedua kalinya :) Jom. Jom. Jom. Join sekali. Meremang aku tengok ular banyak-banyak ni. Geli kot. Aku memang geli sikit dengan ular ni. Sampai ke hari ini, geli tue tak hilang. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)