Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Monday, 7 May 2012

13 Ogos 2011

Agak tarikh apakah? Ada kena mengena dengan hidup atau mati ke? |hahaha| Ya, ada kena mengena tapi dengan yang hidup la :) Tarikh ni memang bermakna bagi aku dan mungkin juga bagi dia. Dia? Siapakah? |hohoho| Awat la banyak sangat persoalan ni. Aku sendiri pun tak tahu. Yang penting dalam otak aku ni banyak sangat persoalan yang masih tidak dapat dijawab dan diselesaikan. Okeyy fine! Malas nak fikir. Serabot kot. Haishhhh!




Okeyy fine!! Dah tahu kan apa maksud tarikh tue? |hahaha| Special to my ex senior. Bahagianya la. Seronoknya la. Best giler. Memang tak boleh digambarkan masa tue :) Kau, aku rindukan kau! Kau, tiba-tiba aku teringatkan kau. Kau, aku tahu kau pun rindukan aku. Ingatkan aku.


Huiiii. Huiiii. Huiiii. Jangan tinggalkan aku lagi macam kau tinggalkan aku dan pergi singapura tahun lepas.. Aku tahu kau bukan pergi suke-suke tapi.... Sungguh. Sungguh aku tak merelakan Huii. Huii. Huii. Menderita hidup aku. Jangan izinkan aku menangis lagi. Kesian kat aku :') Aku pun tak tahu kenapa la aku sedih sangat bila dengar suara kau tadi. Ya Allah. Kuatkan aku.

Hebatnya cinta dia tapi hebat lagi cinta Pencipta kami.
Segala perancangan Allah adalah yang terbaik buat kami :)
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png