Saturday 12 May 2012

Take Note Adam.

Air mata tu memang kawan baik seorang wanita. Sekental mana pun dia, sebrutal mana pun dia, dia tetap tak kan boleh nafikan yang air mata memang dah di takdirkan jadi 'kawan baik' dia sebab itu Allah dah jelaskan sendiri dalam hakikat penciptaan Hawa dari rusuk Adam..

Setiap Hawa akan mengalirkan air mata di saat dia sangat gembira, terharu, over bengang dan kalau sedih, itu seakan WAJIB juga baginya untuk menangis. Cuma yang pasti, air mata itu hanya jatuh untuk sesuatu/seseorang yang penting. TAPI KENA INGAT.. Bilamana air matanya tak jatuh lagi untuk yang penting itu, that's mean yang penting itu TIDAK LAGI penting buatnya..

Aku copy ni bukan suka-suka tapi ia memang bermakna untuk diri aku mungkin juga mereka-mereka diluar sana. Tapi semenjak dua menjak ni aku memang gembeng sikit. Sikit je. |Alohh| Gembeng je. KA yang cakap aku macam tue. Aku mana tahu, dah memang  gembeng, nak buat macam mana. |hahaha| Ntahla. banyak sangat benda yang dipendam kot. Bukan ke air mata boleh mengurangkan penderitaan di hati? Betulkan? Yang penting, tabahkan hati dan bersedia memaafkan seseorang yang telah menyakiti :)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)