Tuesday 22 May 2012

Hari Ini.



Assalammualaikum. Senyum. Senyum. Senyum la :)

Hari ni dah masuk tiga hari aku kat rumah bersama keluarga tersayang. Siapa cakap tak gembira bila dah berkumpul bersama keluarga? Tipu la kan. Bagi aku, ofcourse la happy giler. Tapi Sabtu minggu depan aku dah nak balik Inspen semula dah. Tak lama pun aku kat rumah.


Mana taknya, kepala otak asyik duk fikir pasal assignment je. Macam mana ni? Cuti dihabiskan dengan buat assignment dan tutorial je la -.- Tak bestnya. |hahahaha| Alhamdulillah. Aku boleh buat assignment tue tapi tue la, line berukband kat sini lembab sikit. So, ia merumitkan dan melambatkan segala kerja aku. Jangan sampai aku berputus asa sudah. |huhuhu|


Kebanyakan maklumat assignment ni aku dapat dari Offical Website Ministry Of Rural And Regional Development melalui pro@rurallink.gov.my. Yelah, soalan assignment pun berkaitan dengan rural planning strategies. So, jawapannya banyak dekat website ni la. Ada jugak maklumat lain macam maklumat tambahan tapi dekat website lain la. Cari je, gerenti jumpa. Kepada kawan-kawan SPHT 2010/2011 good luck untuk assignment town and country planning korang :)


Yang penting :

Use own words.
Own ideas.
Own creativity.

To enhance the quality of the project report :)


Tapi kalau nak meniru pun apa salahnya :P

.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)