Monday 12 March 2012

~me and you :')



Dunia Facebook dan Dunia blogging ni akan dihentikan buat sementara waktu. Minda dan jiwa semakin kacau. Aku makin serabot. Ya Allah, kuatkan aku. Tenangkan hati hambaMu ini. Semoga Allah memberi petunjuk buat aku. Doakan aku ye kawan-kawan. Terima kasih.

Kepada mr dan mrs sim aku kat facebook tue, sorry ye sayang. Nanti aku akan kendali korang balik semula. Buat sementara waktu ni, korang main la untuk diri sendiri. Nampak tak, aku ni gler game betul. Jangan risau ada orang akan jaga korang. Tak kira la sim or blog ni, ada orang jaga. Aku dah amanahkan dah sampai angin dia. sorry ye. 'Suatu hari nanti awak akan faham'

Tak ada apa-apa dah yang aku nak tulis, just 'antara aku dan kau' jaga diri elok-elok. Nanti bila dah ok, aku akan kembali. Satu lagi, terima kasih kepada pembaca semua. Buat kawan-kawan aku, wani, eha, intan, kak iecha, moon dan yang lain-lain, kita jumpa 1/4/2012 ni k.. Aku dah malas nak bukak facebook tue. Laman mukabuka. Bosannnn la. Bosan tahu tak =.= aku benci!! Dan awak pembaca yang paling setia, terima kasih banyak-banyak. Senyummmmm!!! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)