Wednesday 21 March 2012

l.a.s.t.m.i.s.s.i.o.n.


Assalammualaikum kawan-kawan. Smile always walau terpaksa :)
Allhamdullilah. Tak sabar rasanya hati nak sambung belajar <3 Semangat kah?! |hahaha| ke semangat nak jumpa junior? |hoho| Bagi aku pikiaq sat :) Apa-apa pun semua aku rindu. InsyaAllah. Harap semua berjalan dengan lancar. No main-main dah Anis!! Dah la semester last subjek ntah apa-apa. Macam susah je |stop| Jangan fikir macam tue. Nanti otak dah set. Tak boleh buat apa dah. |Fine|. Subjek senang. InsyaAllah. ^.^

last semester ~> SPHT-07
~* REAL ESTATE AGENCY AND MARKETING PRACTICE
~* PRINCIPLES OF TOWN AND COUNTRY PLANNING
~* BUILDING MAINTENANCE
~* LAND ECONOMICS
~* PRINCIPLES OF ACCOUNTING
~* CO-CURRICULUM

*aku p copy kat wall akak aku. |kahkahkah| sorry akak sayang, malas nak taip balik =.=

So, nampak tak subjek apa tue? aku sendiri pun tak tahu. Nanti 1 April 2012 aku beramah mesra la ea dengan semua subjek tue. |hahaha| InsyaAllah. Serasinya kami. Result semester 4 macam mana? InsyaAllah berjaya. Doakan aku ye. Bukan untuk aku sahaja tapi untuk semua kawan-kawan aku. Dah belajar sama-sama. Makan sama-sama. Buat tutorial sama-sama. Buat assignment sama-sama. Ofcourse la kami nak naik pentas dan konvo sama-sama. InsyaAllah :) Doakan tau?! thank you very much kawan ( ^____^ )



The best subject |kikikiki| insyaAllah. Best!!! Hati didalam gentar der :p
Okeyy la.. nak main sim. Game tue mana boleh tinggal. Assalammualaikum. Sekian. Awak, jangan merajuk lama-lama, nanti tak comel. Pastu siapa nak kawan dengan saya?! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)