Tuesday 27 March 2012

a million smile for me^^




+




Negeri kelahiran plus negeri dibesarkan. Mana satu yang paling aku ingat? Ofcourse la negeri dibesarkan. Ya, Johor Darul Takzim menyimpan begitu banyak kenangan :) Manis, pahit, masam, kelat semua ada. Negeri yang bagi aku, negeri yang sedang membangun. Okeyy la..Mewah hidup. |Huhuhu|

Kedah Darul Aman. Lagu bola dia best. |hahaha| Cuba korang dengar -.-
Merupakan negeri kelahiran aku tapi tak sempat lagi umurku mencecah setahun, ibu telah mengikut abah menetap di sebuah bandar, bandar yang bagi aku =.= okeyy la. Allhamdulillah. Bandar Kluang :)
1992 sehingga 2011 aku tinggal kat sana, seronok!! Bila abah cakap nak balik kampong, aku dan adik-adik punya la suka,, yelah berjalan jauh kan. Siapa tak suka.

Sekarang ni bila ditanya siapa nak balik Kluang, angkat tangan? |Hahaha| Ibu aku pun angkat tangan sekali tau. Tapi abah.. |Hihihi| Jangan diharap la,, Darah Negeri dia tue tak pernah hilang. Sebab tue lograt yang selalu keluar dibibir tak pernah kurang pekatnya.

P/S : pejam celik pejam celik tinggal kurang lagi lima hari aku nak balik Inspen. Hoyehh. Hoyehhh. Nak jumpa kawan-kawan. Nak jumpa pensyarah-pensyarah. Mesti best kan. Kalau la ex senior saya yang tersayang tue ada lagi, mesti lagi best kan? Boleh tolong bawak kan beg baju-baju yang berat ni :p

.SEKIAN.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)