Thursday 8 March 2012

catch a grenade for you ^^__


Tengah-tengah sakit ni pun, hati ni still panas je tau.. Walau hujan tengah turun. Boleh dikatakan lebat la jugak.('',) Makin dibiar makin menjadi-jadi pulak budak kecik ni tau. Kang cakap pakai lepas je kang menangis pulak. Aku pun tak tahu nak handle budak ni macam mana. Dia pulak sesedap rasa cakap orang itu ini, aik? macam tak sedar dia tue pun manusia biasa. Manusia ohh manusia. Tolong la sedar. Baru puji sikit. 'you handsome la' [bukan aku yang puji, malah tak kan pernah sesekali!] Dah kembang. Dah meninggi diri. Dah bongkak. Semakin hari budak ni aku tengok makin menjadi-jadi. Please la sekali lagi, tolong jaga perasaan orang lain. Tak nak jaga hati atau perasaan aku tak pe |fine| Aku tak terhegeh-hegeh pun. Sikit pun tak. Tapi orang lain. Cuba kau fikir. Ada otak. Fikir bukan kau menghamburkan segala amarah kau kat orang lain. |Faham| Macam ni nak jadi pelajar contoh untuk group ni? Forget it. Sini kau sini budak kecik balik semula ke dunia realiti. Tahu nak marah orang jek! Aku ni sabar je tau, aku diam je tengok perangai kau tue budak kecik.

Sorry blog kerana aku terpaksa lepaskan semua ni :') sorry KA sebab terpaksa dengar ni semua pagi-pagi buta. |hehe| Apa-apa pun terima kasih kerana memahami ini semua :) mangkuk ayun tue kalau buat perangai lagi, siapla ^^__

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)