Sunday 8 January 2012

.sumpah aku nervous gler.

Salam genggg!!!
Tidak tergambar perasaan aku ketika ini.. Gelisah je kot.
Esok,,Tnggal 9 Januari 2012 bermula la segalanya.. Apa yang aku belajar kat tempat praktikal ku,,
akan aku persembahkan kepada dia,, lecturer ku. Nervous tahap gaban dah ni..
Ya, ya dan ya lecturer ku yang bakal uji aku ni memang, memang dan memang sporting, cool n kadang boleh masuk kepala  tapi...
Mesti ada tapi... tiba-tiba dia buat-buat serius macam mana? Seriau aku Oiii.. Tak tergambar..
Seriously,, aku pernah tengok dia marah..
Aku pun pernah kena marah..Hahaha.. *Masuk kelas lewat..*
Time tue subjek LAW,,, Tapi xla aku sorang... Still ramai lagi lewat. hehe
Kalau aku nak jadi pelajar contoh... xla akan,, ramai lagi manusia-manusia yang berkelayakkan.
ape pun,,doakan aku k... Dapat buat yang terbaik esok,,
Jauhkan sikap gabra ni... dah la aku ni jenis xsuke bila aku buat kerja, orang duk perhati aku..
*menyampah*
Terus aku terkaku,,terbisu di situ...hohoho
now..FULLstop.

Ia merupakan sebahgian dari hidupku kini
                        *Building Plan*

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)