Sunday 22 January 2012

=Today is Today=

Tenang setenangnya apabila melihat ciptaan Allah
SubhanaAllah :)
Pagi tadi laju sahaja kakiku melangkah ke Wisma Ria a.k.a tempat aku praktikal
Peliknya malam tadi malas gler aku nak pergi praktikal tapi bila dah pagi
Mood malas malam tadi hilang serta merta
Mungkin baru dapat mesej dari cik abg,,
Padahal mesej dia just say 'yunk' -jakun- =,=
Time otw ke tempat praktikal jalan lengang kot
Mybe orang dah cuti nak sambut tahun baru cina tapi kerajaaan still kerja
Macam aku laa... ari ni ahad kerja then esok dan selasa cuti
nasib la aku ada gosok baju kurung lebih
So, tak de la aku kelam kabut nak gosok baju lagi semalam
Penat kot perjalanan dari Gurun ke Sungai Petani
Guna Highway plak tue..Melayang-layang aku kalau lori potong
Pengalaman :)
Sesampai di Wisma Ria,,Uhmmmm memang satu manusia pun susah aku nak jumpa
Dalam pejabat pun staff boleh dikira
Ramai ambil cuti,,so kerja aku hari ni sikit la :)
Harap,,, :p

-Tentang perasaan aku hari ni -
Tak tahu nak cerita dan terangkan macam mana
Tapi dah ok dari semalam kot :)
Alhamdulillah,,,
Tapi cam ada benda yang tak lepas je,,
"aku selalu suke buat org marah ea?" jujur laa,,jujur -,-
Sebabkan aku kan.............................. :')
Tak pelah lah,,janji aku dah buat yang terbaik untuk orang-orang sekelilingku
Orang yang aku sayang
Ok dear....saya akan berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk awak =,=
OUT!!! :)







No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)