Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Thursday, 14 January 2016

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR ^^



Selamat Hari Lahir yang ke 18. Sweet eighteen kah? |hahaha| Eh. Bukan birthday kite tapi adik kite la ;) Birthday adik kite ni jatuh pada 12 Januari 1998 dan birthday kite empat hari lagi dari tarikh birthday adik. So still counting (^_____^)


To Anis Zulaikha Bt Abdul Rani :

*** Lapan belas tahun kan? Dah besar dah pun. Jangan nak ingat kecik lagi.

*** First, Allah tu penting. Jangan pernah lupakan Dia. Taat perintahNya.

*** Dengar cakap ibu & abah. Jangan rasa dah besar, cakap sendiri je betul. Cakap orang lain tak nak pakai.

*** Hormat adik beradik walaupun dengan syauqi, adik paling bongsu. Ikatan kasih sayang ini akan dibawa sampai bila bila. 

*** Kawan juga perlu dihormati.

*** Selamat maju jaya untuk keputusan spm yang bakal diumumkan tak lama lagi. Terima keputusan dengan hati terbuka sebab rezeki ada di mana mana sahaja.

*** Belajar tentang sebuah realiti kehidupan. Tak kan nak hidup dalam dunia sendiri. Dah besar kan?

*** Selamat menempuhi kehidupan yang lebih mencabar.

*** Semoga tabah dan redha dengan segala ujian yang Allah berikan

*** Good Luck my dear :)


"Kalau engkau masih muda remaja, senangkanlah hatimu, kerana pohon pengharapanmu masih subur, dahan dahannya masih rendang dan rimbun, tujuan dan kenang kenanganmu masih jauh, sebab umurmu masih muda, mudah bagimu untuk menjadikan mimpi sebuah kenyataan."

6 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih :) Akak dia yg jawab~ haha

      Delete
  2. Happy Birthday to your sister. And happy birthday in advanced to you too, Anis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks syaza :) hee. Waa,, awal awal dah wish :) btw TQVM ^^

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png