Sunday 20 March 2016

Beauty Stuff Giveaway by Sally Samsaiman

KLIK SINI





Kenapa Sally perlu berikan barangan SimplySiti @ Natural Republic kepada saya?



Sebab apa? Sebab saya nak try jugak SimplySiti @ Natural Republic untuk kulit wajah saya. Lagipun, kedua dua produk ni saya tak pernah try lagi. Mana tahu lepas pakai ni, wajah boleh jadi lagi kebabommm. Meletup! |hahaha|



So Korang, jom join segmen yang dianjurkan oleh Sally ni, mana tahu ada rezeki korang untuk memenangi hadiah yang ditawarkan. Good luck dan selamat bersegmen. Tarikh tutup 26 March 2016. Pukul 8 pm.

4 comments:

  1. as,salam.Bonda singgah dari GA y sama.gudluck:)

    ReplyDelete
  2. Hai..!
    Maaf lambat singgah...Terima kasih sebab sudi join giveaway Sally..Sally baru berkesempatan nak check entri korang..semoga murah rezeki yer nak menang...Jangan lupa datang tgk pemenang kat blog Sally..

    ReplyDelete
  3. Singgah daripada segmen giveaway yang sama :)
    Sorry lambat blogwalking
    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)