Wednesday 23 March 2016

5 Soalan Dari Ucing Versi 2


http://ucingkadayan.blogspot.com/2016/03/5-soalan-dari-ucing-versi-2.html

Hi Blogger.Segmen Soalan Dari Ucing Versi 2 kembali.Jawab Lima Soalan dari Ucing ,Ada Berani .? Follow Blog Ucing atau Google +.Copy Code yang Tersedia di Bawah .Buat tajuk "5 Soalan Dari Ucing Versi 2" dan Publish . Tinggalkan Post Anda di Ruangan Komen  Di Sini.Tag Rakan Anda untuk Sama-sama menjawab 5 Soalan Dari Ucing Pastikan Dia Tahu..Segmen Tamat 25-3-2016.(^x^) miau..miau...

1) Ayam Berkokok ..Hari mau...? 

 Jawapan Anda...... Siang

2) Kucing Jadi Harimau,Harimau jadi Kerbau,Kerbau Jadi Lembu,Manusia Jadi...?

Jawapan Anda...... Hairan

3) Kucing Jadi Ayam,Harimau jadi Ayam,Kerbau jadi Ayam,Ayam jadi...?

Jawapan Anda...... Banyak

4) Seekor kancil mencari Makanan di Hutan lalu ternampak Makanan dan satu ekor Harimau.kancil makan makanan tersebut tanpa takut mengapa .?

 Jawapan Anda......Harimau tu dah mati

5) Sepasukan Orang Gila main Bola di Pesawat.Oleh kerana terlalu Bising co-pilot pun Marah."Hey..! kalau Nak Main Bola keluar.!".Lalu Orang Gila itu pun keluar .(Maklum lah Orang gila).Soalan nya Siapa kah yang terselamat dalam Pasukan tersebut.?

Jawapan Anda...... Co-pilot dan orang gila. Kedua dua selamat sebab pesawat tu tak terbang pun lagi.

*Segmen Ini adalah Segmen Blogwalking Ceria Bahagia Betul atau Salah Tidak Menjadi Masalah yang Penting Anda Berani menjawab...Ada Berani..?

Tag : Beehaazman

2 comments:

  1. Hi Terima Kasih Anis kerana Berani Menjawab 5 Soalan Dari Ucing.nantikan Jawapan yang Betul Setelah Tamat Segmen ini (>x<) miau miau hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)