Friday 24 February 2012

:mari berjimba-jimba:



Assalammualaikum kawan-kawan :) Hari ini aku cuti. Yeay! Sesedap rase aku je kan tulis title kat atas tue? |haha| bila mase pulak aku pergi berseronok-seronok? kak yanie bertungkus-lumus buat research, aku boleh berseronok-seronok |maaf kak yanie| tak pe biar kak yanie pening sorang-sorang |haha| |jahat betul aku ni| Yelah, kerja aku just amik gambar je. Memang la aku pergi penang tue just nak berseronok-seronok. Kak yanie sampai pecah-pecah peluh buat research. Yelah untuk thesis master dia. Fuyyo master. Mesti la kajian dia kena yang gempak-gempak kan. All's the best la kak yanie :)


Kat atas tue 1st bangunan yang kami masuk. Banyak maklumat yang kak yanie dapat kat situ. Bangunan tue pun kak yanie nak buat sebagai bahan kajian dia. Hurmmm building defect? aku dah pernah belajar time semester dua. So tak la aku |jakun| sangat bila tengok contoh report kak yanie dan tak la aku pelik atau tertanya-tanya bila kak yanie amik gambar bahagian kerosakkan bangunan tersebut. Oleh itu, terima kasih Inspen sebab buat saya tak jakun. |hoho| Kami berempat pergi penang ni, sorang Jessen gerangan namanya. 1st batch Inspen. Bangga tak? Bangga tak? |jakun| bangga la jugak kan dapat jumpa senior. Sekarang dia dah bekerja kat JPPH Seberang Perai. Pastu aku, then Intan dan last sekali mestilah tuan punya thesis. Ape la korang ni tanya-tanya pulak. :) cukup kan empat?




Bangunan kat atas ni pun bangunan yang bakal dikaji oleh kak yanie and the geng. |haha| tapi bangunan ni masih dalam perancangan nak buat kajian atau tidak,,mesti la kena tanya tuan yang mengajar dulu. Boleh or tak guna bangunan ni.. Korang reti bace tak? Apa nama bangunan kat atas tue? |hehe| memang. Memang buruk bangunan kat atas tue, nama pun muzium kan. Nampak la keburukkan bangunan tue. Tapi ia banyak tersimpannya sebuah sejarah. Kan3? >.< Last pic, jom kite tengok....




 Der, mesti korang tengah dok perhatikan kereta putih tue kan? |stop| aku bukan nak suruh korang tengok kereta putih tue just aku nak bagitahu yang kak yanie amik jugak dua buah kedai tue sebagai bahan kajian dia. Nampak tak? kalau nampak sila angkat kaki. |haha| tapikan, cantik jugak kereta putih tue kan? tokeh kedai punya kereta laa...(: Ape-ape pun dah settle sebuah rumah kedai dari enam buah rumah kedai. |tahniah la kepada kami-kami| |haha| perasan je lebih. Bukan buat research teruk-teruk pun macam kak yanie and Jessen. Jumpa tuan punya kedai semua untuk mintak kebenaran nak buat kajian ke atas rumah kedai mereka. Aku just makan je lebih :P |terima kasih kepada apek-apek yang bekerjasama dengan kak yanie, Jasa-jasa kalian akan terus dikenang| Cehwah.


Okey la, assalammualaikum peminat setia yang suka curi-curi masuk. |hehe| Semoga anda sihat-sihat sahaja. Dipayungi dengan Rahmat Allah. 1st sabar dengan dugaan yang diberikanNya. Dia saja nak try test. |haha| Terima kasih di atas perkataan 'berjimba-jimba' :) seronok guna. Take care ya!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)