Tuesday 1 October 2019

Oktober 2019



Assalammualaikum semua .

Macam biskut la, kejap ada.. kejap hilang |hahaha| Tapi jangan risau, aku tak pernah lupakan korang tau. Nanti aku jalan jalan blog korang ye. Moga istiqomah la rajin update blog nih. Aminn :)

Hehe

Actually, sekejap je masa kan? Bulan 10 dah. Fuhhh. Bulan depan bulan 11, 24 Nov . . maka genaplah setahun aku bergelar isteri. Title ibu, belum lagi dapat. Doakan aku untuk first pregnancy for second baby. InsyaAllah. Baby 1st miscarriage time bulan puasa haritu. takpe, tak ada rezeki.

Moga bulan 10 ni ada la rezeki pulak. Aminn.

tergetaq getaq nak jadi ibu tapi Allah kata, 'nanti dulu'. Ada la tu yang direncanakan. Be positif :)

Untuk kawan kawan lain, moga terus dilimpahi rezeki dan tercapai apa yang dihajati untuk bulan 10 ni. Aminnn

Nanti kita jumpa lagi. Bye!

5 comments:

  1. Aamiin, moga diberi peluang menjadi Ibu. Fuh, fuh moga ada nyawa berdetak dalam rahimmu. ^^

    Happy october sahabat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin ya mujib. Terima kasih atas doamu sahabat ^^

      Delete
  2. Haiiii lama tak nmpk dkt blog. Takpe Allah gantikan rezeki yg lain. InshaAllah nnti ada la tu. Jaga diri tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah. InsyaAllah. Amin ya mujib... insyaAllah. Tc too ^^

      Delete
  3. mudah mudahan ada rezeki nanti. kita pun masih menunggu rezeki 1st baby

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)