Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Friday, 23 June 2017

Kad raya + Duit raya by blogger Shida ^^

Tadaaaaa kad raya bersama duit raya :D

Assalammualaikum dan haiii semua. Esok tinggal lagi sehari untuk ramadhan melabuhkan tirainya. Harap dapat berjumpa lagi ramadhan tahun depan. InsyaAllah ^^

Alhamdulillah, semalam sampai jugak kad raya pertama anis bersama duit raya. Lambat betul abang posmen.. Padahal blogger shida dah pos dari minggu lepas lagi. Risau jugak kak shida bila kad beliau tak sampai sampai. So semalam anis sampai je rumah.. Kad raya pun sampai |hihihi|

Terima kasih diucapkan kepada blogger shida. kad dan duit raya cantikkk sangat. rezeki lebih tahun ni. Alhamdulillah.

# tahun ni memang tak sempat nak join giveaway untuk dapatkan kad raya berbanding tahun lepas.. So kad raya dari blogger shida je yang ada. Lepastu giveaway abam kie pun tak sempat join. Sorry sangat sangat. Anis busy.. Jarang mengadap blog. Yelah, assignment kena hantar.. Thesis lagi.. Memang busy. Sorry ye T.T

2 comments:

  1. rezeki Ramadhan + raya tu. Tahniah 😄

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Betoi2. Rezeki. Tq kak ^^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png