Wednesday 30 November 2016

KOLEKSI BAJU DOROTHY PERKINS



Assammualaikum dan haiii semua.

Hari ini Anis mahu berkongsi sedikit tentang Koleksi Baju Dorothy Perkins. Jenama Dorothy Perkins ini sudah terkenal dari dahulu kala lagi, atau korang tak pernah tahu? Kalau tak pernah tahu, apa kata korang google untuk tahu koleksi terbaru yang cun melecun ni. Jangan terlepas pulak. Kepada mereka sentiasa up to date dengan design Dorothy Perkins ni pun, apa lagi cari la koleksi terbaru.



Kepada mereka yang selalu menginginkan gaya persis model terkenal yang sentiasa berani mengenakan pakaian yang menarik . . .

Kepada mereka yang selalu menginginkan diri tampak simple tetapi elegan setiap hari . . .

Kepada mereka yang ingin menambah koleksi baju wanita terkini pada musim ini . . .

Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan pakaian wanita terkini di Dorothy Perkins Malaysia. Anis jamin, puan puan, cik cik tidak akan rasa ia nya membazir kerana kualitinya terbaikkkk dan harganya sangat berpatutan dengan jenama yang dibawa terkenal dipelosok dunia.




Sekali lagi Anis tekankan bahawa jenama hebat Dorothy Perkins ini sudah lama bertapak dan amat dikenali. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, mereka semakin berani mengorak langkah dalam industri fesyen dan berdiri sama gah bersama jenama hebat yang lain. Usaha keras mereka untuk menaikkan lagi jenama hebat ini dengan membuat promosi ternyata tidak sia sia kerana Dorothy Perkins semakin galak menjadi buah mulut sang peminat.

So di sini, Anis juga ingin memperkenalkan serba sedikit koleksi baju Dorothy Perkins pada musim ini yang semakin mendapat perhatian ramai. Sambutannya sangat memberangsangkan. Jenama ini juga memberi peluang kepada anda untuk tampil cantik dan menawan pada bila bila masa sahaja. Yang paling Anis suka, wanita muslimah pun boleh bergaya dengan Dorothy Perkins tau dengan hanya bijak memilih pakaian yang memenuhi syariat. Sebagai contoh, pilihan maxi dress, blouse lengan panjang, cardigan labuh dan banyak lagi. 

Anda mempunyai banyak pilihan untuk cantik. Pilihan di bawah adalah yang paling menarik dengan kombinasi warna yang simple tetapi nampak stylo gitu. Padanan seluar bersama blouse, scarf dan boots serta spek hitam uolls. Percayalah, anda akan nampak WoW!



Lebih sukakan simple dan sweet?
Jangan risau Dorothy Perkins boleh membantu dengan padanan baju top kosong dengan sepasang seluar bercorak, jam tangan dan sepasang kasut tumit tinggi.. Padanan yang menarik. Anda akan kelihatan lebih bergaya dan anggun. Percayalah cakap sis ya ^^

Pilihan Dorothy Perkins di tangan anda.

4 comments:

  1. Tengok orang pakai cantek, tapi diri sendirik berani pakai jubah je. Hikhik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa, jubah pun chantikk apa. Anis pun suka pakai jubah. Manis gitu ^^

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)