Saturday 26 April 2014

hidup. ada suka. ada duka.


heii perasaan jangan kau mainkan hati aku.
atau KAU yang mainkan hati aku.
siapa?
kaulah.

aku cuba untuk hadir semula dalam hidup kau.
macam dulu-dulu.
tapi..
mungkin dulu-dulu. ya dulu-dulu.
sekarang dah tak ada peluang lagi untuk aku..
ahhh. serabut!

aku mintak maaf kalau aku buat kau kecik hati.
ya. aku sedia maklum kau memang kecik dan terasa hati dengan aku.
so tak ada istilah 'kalau'
tapi itu dulu-dulu kan? kan?

tak apalah. maafkan aku okey?
aku tahu kau pun ada masalah kau sendiri
aku pulak menyibuk mesej bagai.
maaf okey. aku tak ganggu kau dah pasni.

serius aku kecik hati giler bila kau layan tak layan je mesej aku
okey, positif. positif. aku tahu kau busy kerja
dan thanks sebab reply jugak mesej aku
btw aku dah maafkan kau. selamat tinggal.

aku tahu kau bahagia tanpa aku.
alhamdulillah. aku hanya akan memerhati facebook kau dari jauh.
aku tahu kau bahagia.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)