Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Saturday, 13 July 2013

Keep Smiling :)

Candid. Candid. Candid.
Assalammualaikum semua :) tak terlambat lagi kan untuk aku ucap selamat berpuasa. Alhamdulillah. Sampai dah kita pada bulan yang paling banyak kita beribadah dan bulan untuk Allah mengampunkan segala khilaf kita. InsyaAllah. Selamat menambah amal ibadah. Maaf. Maaf dan maaf sebab dah lama tak amik port tentang blog ni. Busy lah. Tak tipu. Assignment dah berlapuk-lapuk. Tak sentuh pun lagi. Serius. Tengah pening memikirkannya. SubhanaAllah. Banyak sungguh alasanku. Harap dapat settle sebelum raya ni. InsyaAllah. Esok nak pergi inspect rumah orang. Dugaan betul untuk bulan puasa ni. Tak apalah. Allah uji sikit je pun :)

Aku tahu, mesti korang tertanya-tanya gambar kat atas tu kan? siapakah? Kat mana? |huhuhu| Yelah. Tu gambar aku. Tengah cuci pinggan. Yang sebelah tu? Ya. Dia tu memang suka ikut aku. Ke mana ada aku, di situ ada dia. |hahahaha| Doa yang terbaik untuk kami okey. InsyaAllah. Tak mau dah kawan lama-lama. Kerana HALAL itu sangat penting untuk kami terus bersama. InsyaAllah. 

Okey dah kot sampai sini je aku menaip. InsyaAllah. Nanti aku taip lagi okey. Jaga diri. Jaga iman dan jaga akhlak. Assalammualaikum.

Love has its own reason and that reason is unknown.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png