Saturday 27 July 2013

18 Ramadhan sudah.

Sejak kebelakangan ini, ramai pulak budak-budak batch aku kat inspen dulu post gambar-gambar berkaitan dengan inspen. Kenapa ek? Rindu? Aku pun rindu dengan bangunan itu. Serius.


Permulaan pengembaraan kami adalah di sini. Rindunya. Hidup semewahnya. Pernahkah kami hargainya? Tanya hati.


Sesiapa yang pernah bergelar pelajar inspen sebelum batch kami, mesti mereka tahu dua tempat ni. Okey, kat atas tu tempat tinggal kami dan gambar kedua tempat kami menimba ilmu. Ya. Hidup semewahnya. Pernahkah kami menghargainya? Aku mengaku, aku jarang makan apa mereka sediakan. Diet. Hahaha


Ni inspen kampus kedua. Seronok belajar dekat sini. Kami batch pertama yang guna kampus ni. Memang seronok lah guna semua baru. Alhamdulillah. 

Di Kampus ini,
Ukhwah Terjalin. Ilmu di Timba.Pengalaman Tercipta.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)