Friday 16 September 2011

Kau Cipta Kasih

Buat dia Khairil Azmi Bin Hussin,,,semoga kamu happy2 saat ini...=)
Kebahagiaan mu adalah satu kegembiraan bagi aku...seriously..
'If I Hate You,,Why Until Now I Still Love You' hehe
Ungkapan ini sering ku ucapkan kepadamu...yang pasti,aku buntu untuk menjawab persoalan mengapa aku sering mengungkapkan ayat ini buat mu...
Yang pentingkan...Aku mahu minta maaf atas segalanya...
         "mengenali mu satu kebetulan..
           mencintai mu satu anugerah.."
Untuk meninggalkan mu satu kekejaman yang tidak mungkin aku lakukan...
InsyaAllah...itu janjiku,,,


ini semua kenangan kami time study sama2 dulu,,
sekarang,,dia sudah menamatkan pembelajarannya pun...
ok KA kita tunggu 22 Nov k...tahniah atas kejayaanmu...
Hasil pembelajaran awak selama 5 semester berbaloi juga....
Tahniah setinggi-tinggi tahniah....=)
Selamat menggunakan Dewan Jubli yang serba merah itu untuk hari bersejarah kamu....
Hari tue kamu ada tanya apa yang akan ku pesan ketika dirimu konvo nanti...
"Aku nak kamu doakan aku dapat juga konvo macam mu time kamu menerima segulung sijil itu.."
Mudah2an Allah pekenankan...InsyaAllah...=)



Harapan,,,
Harap inilah pengakhirannya.........
Happy Ending,,,
Derita yang pernah aku dan kau lalui,,
menjadi sejarah yang paling pahit...
InsyaAllah,,tidak akan ku ulangi sejarah itu....
Segala rajukmu,,akan ku cuba melayan...
kerana aku ada kamu...=)
Terima Kasih Kamu....

1 comment:

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)