Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Sunday, 25 March 2012

Sunday 06.40 p.m



First novel yang aku beli dengan duit belanja sekolah aku sendiri -.-
Mesti la seronok bila kita kumpul duit dan hasilnya kita nampak. Seronok kan?
Tapi novel ni bukan dalam pegangan aku dah. Mana perginya pun aku tak tahu.
Bagi orang pinjam. Orang tak pulang-pulang. So, padan muka aku ^^__
Tapi aku tahu, novel ni masih pada dia, ohh penjual coolblog kat KP~ huhuhu
Aku nak balik la,, kau nak simpan buat kenangan ke novel aku tue?
Kau simpan gambar aku buat kenangan cukup la :)
Huhhh bukan dia dengar pun kalau aku menjerit.
Lagi satu bukan dia baca pun blog aku ni.

.MEMBAZIR JE.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png