Friday, 12 September 2014

fighting - 27 sept 2014

tik tok tik tok tik tok

Maafkan ku untuk semuanya ye kawan-kawan.
Tergurau lebih. Tersakit hati. Terkutuk. Tertipu. Termainkan hati. Termarah
Maaf. Maaf dan maaf.
Kadang sedar. Kadang tak sedar.
Lumrah seorang manusia.. kan.
Terutamanya AP 115 (4A)
Btw good luck untuk semua.
Berdoalah untuk kejayaan kita semua :)


ربي يسر ولا تعسر ,ربي تمم بالخي
rabbi yassir wa la tu’assir ,rabbi tammim bil khayr ,aameen.

memanglah exam lambat lagi, tapi tak salah kan kalau kita ingatkan awal-awal supaya tak terleka dan main-main sangat. sebenarnya also noted for myself. awak, semua orang ada hak untuk berjaya. berusahlah!!

letter of love

How much you love me?
Answer :.......

selamat hari lahir . khairilazmi
Ke hadapan awak yang di dalam gambar tu, semoga sihat-sihat selalu. Bla la bla bla bla...

Sangat suka dengan gambar ni. Mungkin sebab banyak sangat makanan. |hahaha| ke sebab ada abang handsome dalam tu? ;-D btw thank you very much sebab sudi terima pelawaan untuk keluar makan bersama. Western food you. Nasib baik encik tunang habis makan. Kalau tak, membazir :)

Selamat hari lahir. Semoga menjadi manusia yang berguna di dunia dan di akhirat. Amin

Tapi kalau keluar dengan dia ni, memang asyik makan je la.. Seronok. Aku pun dapat menaikkan berat badan yang memangnya dah berat ni (-..-) So kena amik langkah berjaga-jaga ni.. Jangan keluar selalu. |huhuhu|

Terima kasih untuk semuanya. Tak tahu nak taip apa. |hahaha| Yang penting, tak sabar nak nikah ;) Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin.

Aku bisa menemukan kamu di tengah keramaian dengan telinga dan mataku yang tertutup. Itu kerana aku mencarimu dengan hatiku <3

hiraukan bambam saya ;p salam aidiladha. tercepat pulak. erkk!
teruslah mencintaiku sehingga kau lupa cara untuk membenciku,




Yang benar,

bakal isterimu.

untuk semester tiga

alhamdulillah
Assalammualaikum semua. Alhamdulillah.. Dapat wifi free. |hohoho| Ku gagahi jugak untuk update blog walaupun pendek dan amik masa yang sekejap. Alhamdulillah. See!! Anugerah dekan untuk semester tiga :D syukur alhamdulillah. Dengan berkat pertolongan daripada Allah dan doa ibu serta abah. Tidak lupa jugak doa encik tunang dan kefahaman serta keprihatinannya.. Dan berkat usaha pensyarah yang dikasihi. Alhamdulillah. Tanpa mereka semua, memang tak merasalah aku dengan ini semua. Sungguh!

InsyaAllah. Aku akan teruskan semua ini. InsyaAllah. Aku harap Allah akan izinkan aku lagi untuk menapak satu lagi anak tangga. Amin. Apa-apa pun kejayaan ini bukan milik ku tetapi ia adalah kejayaan Dia yang berada di atas, yang menguasai langit dan bumi. Allahu :')

Korang tahu kan apa cita-cita aku untuk diploma estate management ni.. Kan? Korang doakan kejayaan aku ye? Thanks. Maafkan segala salah dan silap aku. Okey la. Jaga diri. Jaga solat. Hormat semua orang. Jangan sombong. Assalammualaikum.

sila rotate sendirik. meriah semester ni sebab ramai jugak dapat dekan

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png