Friday 20 December 2013

360 darjah berubah.

gambar dalam cermin pun boleh jadi (:
Kenal tak? Kenal tak? Kenal tak? Kalau orang yang ikut perkembangan aku.. Cehh perkembangan. Tak boleh blah ayat. Dia kenal siapa orang yang dalam gambar ni. Tapi bagi yang tak kenal.. Cer tengok balik entry aku yang dulu. Dan korang akan tahu siapa dia dalam hidup aku (^____^)

Apa-apa pun didoakan yang terbaik untuk dia. InsyaAllah. Semoga menjadi hamba yang taat kepada Pencipta. Anak yang soleh. Abang yang bertanggungjawab. Amin.

A : Sampai bila awak akan sayang saya?
B : Sampai matahari jadi warna pink :)

B : Sampai bila awak akan bersama dengan saya?
A : Sampai seven eleven tutup :D

Fi Hifzillah encik tunang <3


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)