Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Friday, 14 June 2013

they are my love.

Ingat semua yang tertulis di dalam ni indah-indah belaka?
Gembira belaka?
Bermacam-macam perasaan digambarkan di dalam ini.
Kesemuaanya perasaan aku dan bukan perasaan kau atau dia.

Perlukah kasihan pada blog? hahaha. Angkat kening.
Aku harap blog ini dapat bersabar dengan karenah aku.
Okey, sayang kau lebih.
Terima kasih atas segalanya.

Ibu,,
Semoga cepat sembuh ya.
Doa untuk ibu tak pernah dilupakan didalam sujudku.
Tanpa ibu. Aku, abah dan adik-adik macam mana lah.
Ibu segala-galanya bagi aku. Ibu sangat-sangat kuat. Rindu ibu.

Abah,,
Tak pernah jemu bekerja kuat. Abah jugak segala-galanya bagi aku.
Rindu abah jugak. Tak pernah lekang buat aku tersenyum dan ketawa.
Tak jemu membebel kat aku. Tetapi bijak memujuk walau bukan secara terangan.
Sanggup berkorban apa sahaja untuk anak-anak.

Adik-adik,,
Sangat membahagiakan aku. Kalau boleh, tak nak langsung berpisah.
Rindu kalian jugak. Kalian jugak adalah segala-galanya.

Semoga Allah panjangkan usia kalian semua. Semoga kalian baik-baik sahaja di sana. InsyaAllah. Tak sabar nak balik rumah walaupun baru seminggu tinggalkan rumah. Hahaha. (^_______^)

Suatu hari nanti bakal imamku juga adalah segala-galanya bagi aku. InsyaAllah <3

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png