Saturday 7 April 2012

.mesej la aku. mesej la aku. :]


Gila. Buang tabiat ka bagi tajuk macam tue. |hahaha| Tak de la wehh. aku saja bagi tajuk macam tue sebab aku tak tahu nak bagi tajuk apa :) So, ia tak de kena mengena pun dengan apa yang aku nak story ni.

Okey, seminggu aku kat Inspen, bila dibilang-bilang hujung minggu ramai jugak student-student balik rumah. Termasukla roomate aku sendiri. Sorang lagi kawan aku pun balik. Kesian kan kat aku malam tadi tidur sorang-sorang? |hahahaha| 1st time tidur sorang-sorang tau. Kalau diikutkan, seriously, aku memang seorang yang penakut. Itula hakikatnya. Alhamdulillah. Malam tadi aku tidur dengan nyenyak sekali. Padahal petang tue dah puas tidur. Nampak sangat kaki tidur kan. |huhu|

Report dan buku log siap dihantar pada pagi Jumaat, dengan lafaz bismillahhirahmanirahhim, saat pertukaran tangan antara aku dan staff HEP yang mengandungi report dan buku log. Harap-harap berjaya la. Ni nak cerita sikit, sepanjang tiga orang kawan aku bertungkus lumus menyiapkan report, aku just tengok je. Aku tak berani nak tukar isi kandungan yang setia ada dalam report aku. Aku pun tak tahu kenapa. KA pun ada pesan, tak payah tukar. Dah memang itu yang terbaik. InsyaAllah. Alhamdulillah. Aku merasakan Dia bersama aku ketika aku bertungkus lumus menyiapkan report sebulan yang lepas. Terima Kasih Allah.

Tidak lupa juga doaku buat tiga orang kawan baik aku sendiri agar mendapat result yang cemerlang. Amin. Bukan sahaja kami tapi semua pelajar sesi 2010/2011. Amin. Mudah-mudahan kami semua berjaya. 3.99 tak mau tapi 4.00 mau |hahaha|

Usaha ---- > Doa ---- > Tawakal


Ni semester satu punya cerita :] Semoga kami berempat akan terus berkekalan bersama untuk selama-lamanya. Amin.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)