Wednesday 18 April 2012

talking to the moon.


Kejadian berlaku pada malam peperiksaan. Final exam la kiranya :] Kejadian ini juga berlaku selepas majlis hari lahir salah seorang rakan sekelas aku.




" Esok kau exam apa? " tanyaku
" Real Estate Agency. Kau? " Balasnya dan menanyakan soalan yang sama padaku.
" Prop Man." Jawabku :)


Moral of the story, Akhirnya aku tahu jugak apa itu Real Estate Agency. Subjek apakah itu? Apakah yang terkandung didalam subjek itu. Susahkah. Senangkah. |hahaha| Patutla senior aku tue relax je, siap nak jumpa aku lagi, mungkin bagi dia senang kot subjek tue.Senior ohh senior. InsyaAllah. Bakal suami pulakk lepas ni bukan senior lagi. |hehehe| Mudah-mudahan. Ohh ye, Prop Man tue singkatan kepada Property Management. subjek yang senang la bagi aku. Alhamdulillah. :)


Okeyla, sebenarnya, tak ada apa dah nak merapu ni. Belajar rajin-rajin ye, jangan malas-malas. Assalammualaikum.


Tiba-tiba kenangan itu kembali segar di ingatanku.Layar lakonan kita kembali hebat beraksi diruang mataku.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)