Sunday 22 April 2012

cukup. cukup sudah.

Sudah cukup cukup sudah

Cukup sampai disini saja

Daripada hati gelisah

Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah

Cukup sampai disini saja

Daripada batin terseksa

Lebih baik ku pergi saja

Telah berulangkali ku cuba mengalah

Ternyata sabarku tak bererti untukmu

Tegarnya kau menari diatas tangisanku

Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah

Cukup sampai disini saja

Daripada hati gelisah

Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah

Cukup sampai disini saja

Daripada batin terseksa

Lebih baik ku pergi saja


Sekali aku dengar. Sekali aku hayati lirik. Sekali aku ikut bait demi bait lirik. Ya. Aku jatuh cinta dengan lagu ini.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)