Wednesday 9 November 2011

YES!!!

Assalammualaikum...(,")

Akhirnya kan....kejayaan itu milik aku...ya,,milik aku...
Aku janji kejayaan itu akan ku hadiahkan buat ibu dan abah tidak lupa juga buat dia....pendorong semangatku,,,
Pendorong semangatku itu benar-benar yakin dengan kebolehan aku tapi bagi aku.....Tidak pernah yakin dengan kebolehan diri sendiri....
pape pn,,
Thank you very much...ibu, abah dan awak...=)
Bersyukur sangat kepada Allah,,,Alhamdullilah....Dekan itu aku dapat rebut balik....
Walaupun bagi aku kejayaan itu tidak cemerlang semester 1,,,,
Tapi,,
Ku panjatkan kesyukuran buatMu Pencipta....
Alhamdullilah,,,penat lelah usahaku...Kau terima...
Segala solat, doaku Kau makbulkan...
Syukurku bersujud,,,



Gud luck untuk semester 4 dan 5,,,
Mudah-mudahan kejayaanku lebih terserlah,,,
Aminnnnn....
Apa lagi yang ku harapkan melainkan kejayaanku sendiri...
Tidak lupa juga buat rakan-rakan seperjuangan,,
Semoga kalian turut berjaya...=)
Aminnnnn......
Wassalam...



AKVSKA,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)