Saturday 7 July 2012

Gumbiranya kami :]

Assalammualaikum :)
Nak pesan ni, tolong hiraukan kecomotan blog aku ni ea? |ahahaha| Harap je amik seni, match warna pun tak reti :p

Hari ini aku nak cerita sikit tentang. . .




Ya, aku baru balik dari sini. Sebentar tadi. Apa yang boleh dikatakan kat sini, best la function ni. Tiap-tiap tahun Malaysia menganjurkan function ni. Function ni start dari minggu lepas lagi sampai 8 hb ni. so, apa lagi join la. Bukan selalu dapat pergi. Setahun sekali je. Aku baru 1st time pergi, tahun lepas aku tak sempat nak join. aku busy buat apa tah. |huhuhu| Sebenarnya, aku malas nak menaip tahu tak?! Tak pelah, aku hidangkan gambar je la buat korang :]


















Bergambar? Semestinya bagi kami. Aktivit paling wajib. |hahaha| Tak sah kalau tak bergambar. Bukan apa, just nak buat kenangan je. Tahun depan, entah dapat lagi ke tidak jejak Putrajaya ni. Alang-alang dah belajar kat sini, tak salah amik peluang. Lain la orang yang dah duduk sini. aku ni bukan orang sini. Selain bunga-bunga, yelah nama pun floria kan.. Tak kan binatang pulak? Disebabkan function ni buat kat berhampiran dengan Tasik Putrajaya, ada jugak pertunjukkan kapal berhias. . . Jom kita tengok. .








Dua gambar ni adalah kapal berhias dari Langkawi. Sorry, silau. banyak sangat lampu kat kapal tue. Lagi satu, untuk amik gambar ni aku just guna handfon murah je. Harap maklum :p |hahaha| Teruja kot tengok benda alah tue. Bukan jakun okeyyy.






Ni pulak dari negeri Johor darul takzim yang diwakili oleh Nusajaya. Pasir Gudang tak ada ke? |hehehe| kalau ikut pendapat aku la, aku lebih berkenan Johor punya tapi, China punya pun cantik jugak. Tak caya, sini aku tunjukkan..





Ni haa... ni dari China. Cantik tak? Memang ada unsur-unsur kecinaan :) Selain dari China, Langkawi, Johor, ada jugak dari negeri 9, Melaka, Perlis, Kenya. Banyak lagi la.. Tak dapat aku nak list kan kat sini Sebab aku tak tengok pun sampai habis pertunjukkan tue. Time tue aku dah lapar, so berjalan kaki la kami ke pasar malam :)




Okeyy jumpa lagi tahun 2013 nanti. InsyaAllah kalau ada rezeki untuk kita berjumpa dan bertemu lagi.
Assalammualaikum. Selamat Malam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)