Sunday 8 January 2012

why TUDM??

.assalammualaikum awak-awak.
Tentera Darat Diraja Malaysia
Tentera laut Diraja Malaysia
Tentera Udara Diraja Malaysia
dan aku memilih,,,
TENTERA UDARA DIRAJA MALAYSIA,,
Kenape??
Sebab aku teringin sangat nak bawak yang kat atas 2..hehe
Tapi ibu aku cakap *xpayah*
Yelah,,time tue 'bende alah' ni asyik terhempas je...so, ibu aku pun naik takut la..
Xpelah ibu.. *Anis redha*
Oleh itu,aku cuba menyintai bidang hartanah,,
Alhamdullilah..
Aku dah jatuh cinta sama itu bidang,,
*Xkenal maka xcinta*hehe
Kenape TUDM?
Sebab aku nak try berlegar-legar di udara
Sebab aku nak try ape yang dieorang buat.
time LIMA kat Langkawi ari 2..
unik,cantik persembahan dieorang buat kat udara
Kenape TUDM?
Mungkin juga darah pahlawan yang mengalir didalam tubuh abahku turut mengalir didalam nadiku.
Abahku juga merupakan seorang tentera tapi BUKAN TUDM..
Beliau merupakan Tentera Darat yang sentiasa berkhidmat 24 tahun yang dulu.

sekarang,,NOKTAH

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)