Wednesday 18 January 2012

.ungkit balik.ungkit balik. :p

salam semua!!=,=
Anyway,,thanks kepada mereka2 yang wish besday aku dua hari lepas
Terima kasih kepada family,awak,family awak dan kawan2,,terharu you baca ucapan awak :p
Sekali lagi terima kasih
Setiap tahun, bukan aku tunggu sangat kejutan besday ni tapi aku tunggu sangat ucapan mereka2
Tak perlu hadiah mahal2,tak perlu majlis gler2
Just
UCAPAN...-,-
Terima kasih ya kawan2..
Nanti time besday korang,aku wish plak :p hahaha
Wish je,,hadiah xpayah!!
Alhamdulillah mereka2 xpernah lupa tarikh keramat tue,,
.16 Januari 1992.
Tahun lepas,,mungkin salah satu tahun yang mungkin susah aku lupakan,,
Konon2 nak buat kejutan besday aku tapi sent mesej kejutan tue kat aku..
"Ainis dan Anis" kan jauh beza tue?
hahahaha...Tersenyum sendiri bila ingat balik >,<
"dah pkul 12,,cpt la bwk kek 2"
hahaha sent to Anis
Cantik sgt,,,tergelak2 bila aku baca mesej tue,,
ingat ada orang nak wish.. orang pertama kot 12.00am
Tapi..
:p hampehhh,,salah terima mesej
Si Intan dah terguling2 -tipu jek-
well,mereka2 la kawan terbaik.
-sori kawan2,,ainis,,intan dan eha.. aku puji ikhlas bukan nak hadiah (",)-

out ya!!-,-

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)