Wednesday 25 January 2012

.syukurla.

Assalammualaikum kamu-kamu =.=

Dua hari cuti raya cina ni 1 pagi 2 pagi baru aku tidur. Banyak aku fikir sejak kebelakangan ni. Apa tah yang penting sangat tah. Hehe :p macam perdana menteri banyak sangat berfikir. Mungkin aku banyak berfikir tentang kehidupan aku bersama si dia. Mungkin -.- Banyak kot yang perlu difikirkan memandangkan kami tak dekat macam dulu lagi. Teringat time belajar dulu,dia senior aku... aku junior dia :p Malam je jumpa tapi bukan tiap-tiap malam just seminggu dalam 3 kali jumpa. Macam malam cuti,boleh la lepak lama-lama memandangkan esok cuti,xde kelas...So boleh la enjoy seketika ya dak? Selalunya tengok movie. Lantak la movie ape-ape pun janji best ^^ Tapi itu kenangan dulu la kamu-kamu. Sekarang xde dah. aku dah xde dah backup kat Inspen tue. Heee It's ok la... Walau jauh di mata tapi dekat di hati kn? Hoho >.<

Dalam memikirkan kehidupan yang semakin mencabar ni, terdetik jugak hati aku...'kenapalah dengan dia ni? Mood susah nak diduga sejak-sejak ni.' Tapi yang penting aku terasa macam diasingkan. Hati sentiasa memujuk 'xpelah maybe dia nak bersendirian.' orang lelaki kan mungkin dia nak privacy dia sendiri. So,aku biarkan la dia. Mesej pun lebih kurang je. Dia tanya, aku jawab. aku tanya dia jawab. Tiga hari berturut-turut dia berperangai sedemikian. Sumpah aku rindu dia yang dulu. Aku buntu. Pada Allah la aku mengadu. Semoga Allah mengembalikan KA yang dulu. Harap. Harap sangat-sangat (",)

Malam tadi,,akhirnya dia mengaku yang dia ada benda yang dia tak puas hati dengan aku. See,,aku dah agak dah ^^ dia memang macam tue. Alhamdulillah aku semakin memahami dia.Aku call dia, 1st dia tak nak luah. Dia cakap dia tak kuat untuk luahkan segalanya. Aku terdiam.=,= Macam mana la aku nak pujuk lagi nih :) Ok-ok try lagi... Dia dah mula bukak cerita tapi tak sanggup nak teruskan. Fine :-| Suara aku semakin bergetar. Termalu sendiri. :p 'macam mana nak cover?' Aku dengar suara dia slow. Terharu aku. Pujuk kot ;-|

Akhirnya dia luah melalui mesej. Aku jawab sampai dia betul-betul puas. Sampai betul-betul dia tenang. |syukur| finally semuanya terjawab. Aku pun puas. Tiada lagi rahsia diantara kami. .fullstop.Yang dia selalu fikir-fikir. Yang selalu dia pendam-pendam. Yang selalu buat dia memberontak sendiri. ): apa-apa pun sejujurnya dia masih tak boleh terima yang aku dah jauh dari pandangan matanya. Biarla takdir dah menentukan segalanya. Pasti ada hikmahnya. Kita sabar. Kita tawakal. Kita berserah :) Semoga hubungan kita diredhaiNya. Amin. -Khazmin Hanasea-
                                               |
                                               |
                                               |
                                               |
                                               |
                                               |
                                               |
                                              V
                   Credit to Fieyqa | sedap sangat nama tue |



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)