Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Sunday, 19 January 2014

terjun ohh terjun

Tadi punya cerita. Tengok gambar je lah ye? Dah malam-malam ni malas pulak nak menaip. Lepas ni gerenti tak ada dah masa nak berblog semua. Memang tak dak pasai lah! |hahaha|

Pun Boleh!

Nampak ke? Ni teknik nak turunkan mangsa dari atas.

sebelah kiri jaga brek. sebelah kanan pemandu. Pastikan seimbang, kalau tak pengusung mangsa boleh terbalik!


Spiderwomen. Hebat koperal! ~ Perempuan!


Menyempat lagi!
# Bagi dan tunjuk gambar pun kecik. Macam tak bagi tengok je? |Huhuhu| Bukan apa, niat di hati nak berkongsi tapi privacy orang kena jaga jugak kan? Sekian. Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png