Friday 5 May 2017

Hadiah Novel by Aku Si Peminat Buku

TADAAAA Hadiah dah sampai! ^^


Alhamdulillah, terima kasih buat blogger Aku Si Peminat Buku. Hadiah ni aku menang time join Giveaway : Jom Baca Buku - Novel Percuma dan alhamdulillah, aku terpilih untuk menang. Bersyukur sangat sebab aku suka baca novel ^^ Buat pengetahuan semua, blogger ni rajin buat giveaway yang berkaitan dengan novel, nanti korang boleh la join kalau nak novel percuma |hihihi| Semoga blogger ni terus dilimpahi rezeki dan berjaya dalam bidang blogging. InsyaAllah. Sekali lagi, terima kasih sangat sangat (^_______^)

Tak lupa juga buat blogger Sis Hawa kerana memilih diri ini untuk menang dalam I Love Blogging With Sis Hawa. Alhamdulillah, terima kasih juga kepada para sponsors terutamanya yang sponsor Anis punya topup |Hihihi| iaitu blogger FeyLiez dan Abam Kie. Jom terjahhh blog beliau  ^^

3 comments:

  1. Bestnya dapat novel free. Hii. Selamat membaca :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh, tahniah 🎉🎉🎉 Bestnya dapat novel 😁

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)