Thursday 29 August 2013

The Prestigious Night

Assalammualaikum semua. Malam ni aku nak kongsi sikit la tentang dinner fakulti aku tadi. Alhamdulillah berjalan dengan selancarnya. Dinner ni student part three yang handle. Buat kat hotel you. Gojess tak? |hahaha| Okey. Gambar kat atas ni adalah budak-budak kelas aku. Comel tak adik-adik aku? Mestilah comel kan? Menu untuk dinner pun best. Alhamdulillah. Tak sia-sia  bayar rm30. 1st kena bayar rm40. Pehh mahal. Siapalah yang mampu je? Dahlah duit banyak keluar semester ni. Memang tak la kan aku nak pergi dinner. Lepas tu, agaknya tak dapat sambutan, dorang turunkan harga kepada rm30. |huhuhu| Tu pun aku tak nak pergi jugak tapi dah kena paksa. Relakan aje lah (-.-)" ~Stress

Nasib baik tema tak pelik-pelik. So aku adalah baju kurung tu ha. Lantaklah baju biasa-biasa je.  Aku dah malas nak fikir. Mana tak nya.. Satu minggu sampai dua dinner. Satu lagi dinner untuk kolej. Tema dia 'Rawang Ria Raya.' Balun je la pakai baju raya. Dinner malam tu hanya sentuhan solekan  di wajah oleh dua orang roomates aku ni. Aku tengok muka kat cermin pun nampak janggal. Biasalah orang jarang make up. O.0

Untuk dinner malam ni, sentuhan pada wajah dan selendang. Kali ni lagi janggal aku tengok muka kat cermin. Dah lain bebenor dah. Ini aku tengok sendiri, cer orang lain tengok. Memang dorang akan terpegun sekejap la. Betul ke aniskhalilah ni? Dah macam opera cina dah aku tengok. Sentuhan kali ini dari tiga orang roomates aku iaitu ema, puteri dan saidatul. Habis dorang kerjakan aku kali ini (-.0)

Puas aku makan kali ini. Alhamdulillah. Makanan pun terlebih cukup. Seronok la jugak. Dahlah kot kali ini, aku kena tidur dulu sebab esok aku ada trip ke Melaka. Ya. Melaka Kota Bersejarah. Pergi sana dengan tiga buah bas. InsyaAllah. Doakan kami selamat pergi dan balik ke destinasi kami tujui ye? Amin. Okey lah awak-awak. Jaga diri. Jaga solat. Jaga akhalak. Rindunya kat ibu dan abah serta adik-adik :')

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)