Sunday 30 December 2012

They and me.

Assalammualaikum. Hujan je kan? Kat sini.. Perak Darul Ridzuan. Tetapi Kedah Darul Aman, tak hujan pun. Cuaca. Alhamdulillah. Bila sampai sini, then hujan. Baru aku teringat, payung aku tak beli lagi. |hahaha| Ahh.. forget it. Lantak lah! Basah dalam kehujanan lagi la aku lepas ni. Hadoii :-/

Aku sebenarnya penat. Apa kata korang tengok-tengok aje gambar-gambar ni. Lepas tu korang buat cerita sendiri :D |hohoho|

Let's go!

my roomates

Saidatul dan Ema :)


Ema dan Puteri




Inilah kami :D



Weeee :)


Last pic. Budak ni selalu perasan comel ! :p
Budak kat atas ni selalu kenakan aku. Dia dapat kesan aku ni seorang yang penakut. So memang sukala dia perkena aku time aku ke toilet. Ok fine! Tapi walau macam mana pun, dorang-dorang semua ni lah  kegembiraan aku di sini. Alhamdulillah :)

Okey, gambar-gambar ni di ambik time hari Jumaat bersamaan.. Ntah. Aku lupa. |huhuhu| kfc ni ema yang belanja. Best gler. Rezeki kot. Alhamdulillah (''.)

Sebenarnya, berblog ketika ini memang. Memang not in mood. Kesihatan pun macam tak mengizinkan. Dari dua tiga hari lepas kot. Kenapa pun tak tahu =.=

Sampai di sini sahaja cerita kali ini. Assalammualaikum. Jaga diri. Jaga solat. Jaga hubungan denganNya pasti ketenangan diperoleh olehmu. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)