Sunday 17 July 2016

CALL untuk FIRST GIVEAWAY BY ANIS KHALILAH

Klik SINI untuk join

Assalammualaikum dan haiiii. Apa khabar? Sihat? Harap sihat walafiat ye. InsyaAllah. Aku? SIhat sihat je. Actually dah nak dekat seminggu balik rumah lepas final haritu. Alhamdulillah :) Final macam mana? ........... Nanti kalau dapat result, aku kongsila ye.. InsyaAllah. Kalau tak ada apa apa aral. Doakan aku okay.. Semoga berjaya. Pernah niat jugak tak nak bayar ptptn. Tapi kalau Allah izinkan, insyaAllah.. Harapan dan niat itu akan menjadi sebuah realiti (",)


Kan selasa minggu lepas last paper aku untuk semester tiga, So ingat nak review sikit tentang subjek semester tiga haritu.. Senang ke, susah ke, sederhana ke, dan apa yang dibelajar. InsyaAllah la nanti ye. Time diploma haritu, memang tak terfikir langsung pun nak review subjek atau course. Kalau review, bolehla adik adik junior guna kan dan tahu serba sedikit tentang apa itu pengurusan hartanah. Tapi tak apa la, untuk kali ini.. Aku try review okay. Tunggu tau (^____^)


Okay, habis tentang review.. So sekarang aku nak ajak sesiapa yang tak join lagi FIRST GIVEAWAY BY ANIS KHALILAH untuk join giveaway nih. Jom la kawan kawan join.. Hadiah pun menarik ditambah pula dapat mengeratkan hubungan diantara kitee. Nanti boleh blogwalking kan. Haaa.. Lagi satu dapat menaikkan bilangan follow diantara kitee. Betul tak? So jomla join ramai ramai. Bagitahu kawan kawan yang lain juga tau. KLIK SINI untuk join. Haa kepada sesiapa yang dah bookmark tu, cepat cepat join sebelum terlupa. Mana tahu ada rezeki kalian terselit kat giveaway nih  (^________*)


Okay la, nak layan movie kat laptop kejap |huhuhu| Jaga solat. Jaga hubungan dengan Allah. Jaga hubungan dengan encik abah dan puan ibu. Jaga hubungan sesama kiteee. InsyaAllah, berkat hidup. Selamat malam. Good night :D


***  Terima kasih kepada mereka yang dah join FIRST GIVEAWAY BY ANIS KHALILAH. Anis dah baca hasil karya kalian semua. Macam macam perasaan ada tau. Ada yang happy je, ada yang sedih.. Ada yang lawak. Thanks uolls sebab sudi join dan support. Anis hargai sangat. InsyaAllah.. Nanti Anis akan follow back dan akan senaraikan nama blogger yang join. Stay tune. Daaaa :)

3 comments:

  1. nak join tapi takde idea lagi nak tulis apa huhu harap ilham datang nanti :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Macam tu plak. Xpela semoga ilham tu datang ye :)

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)