Sunday 23 February 2014

ingatbalik.

sodap!


pepero ni daripada filzah arinah. hee. kad dan jam cantik daripada ain, su dan ecah. Pencil case comel daripada amal! syukur!

Assalammualaikum awak-awak. Okey satu lagi cerita akan di update. Lepas ni aku tak ada dah hutang apa- apa ye? |heeee| Alhamdulillah. Aku dah selamat sampai pun kat blok cempaka 2, uitm seri iskandar. Syukur. |hahaha| Turun je dari bas.. Allah! Bahangnya 'gurun sahara' ni. Apa-apa pun, ada rahsia Allah disebalik ni semuanya. InsyaAllah. Yang paling penting, best sangat dapat balik rumah. Dapat tengok ibu abah dan adik-adik. Lagi satu dapat tengok rumah baru. |Tak boleh blah dapat tengok rumah baru konon.. Padahal baru siap foundation :P| Btw seronok sangat.  Kalau ada lagi sedikit kesedihan di hati itu, biarkanlah. Lumrah kehidupan.. Ye dak? :D

Okey, Sorry lah.. Patutnya kena update entry ni selepas dua minggu birthday aku tapi tak ada masa. Busy sangat. |Tu la orang suka tangguh kerja, macam ni lah!| Sekarang aku just nak cerita, terharu pun ada jugak. |huhuhu| Heii, budak-budak ni.. Ada- ada je yang dorang nak buat kejutan.

" Teringinnya nak makan spaghetti."
" Tak pe, nanti su buatkan kak anis ea? "
Aku tersengih. Yek jek budak nih ;P

Lepas maghrib tu, " happy belated birthday kak anis! " ~ ain dan su
" hah? " aku pulak yang terkejut beruk. |hohoho|

Yang seronoknya tu bila tengok dorang bawak makanan. Bestnya.. Lepas tu dorang bagi hadiah, aku dah dapat agak dah hadiah apa :D Alhamdulillah. Lepastu amalina a.k.a amal datang. Wah! lagi bertambah seronok. Alhamdulillah. Anugerah Allah yang tiada ternilai. Rindu terubat. Tapi aisyah a.k.a ecah tak ada, tapi tak apalah, hadiah tu dari kamu semua kan adik-adik? Ia akan disimpan dan dijaga dengan sebaiknya. InsyaAllah <3

Terima kasih Suhaniza
Terima kasih Ain
Terima kasih Amal
Terima kasih Ecah

Dua orang sudah melangkah dan meninggalkan kami untuk menuju ke arah cita-cita masing-masing, kami di sini memang tak dapat dah cari pengganti persis atau serupa kamu berdua. Memang tak dapat :')
Selamat maju jaya. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)