Amazin' Ramadan Special - Celebrate heriatge flavours with a modern & healthy twist!

Tuesday, 26 November 2013

ibu



ibu sihat?
alhamdulillah sihat. cuma muntahII sikit. tapi ni dah okey.

mungkin muntahII sebab angin kot.
ha. badan banyak masuk angin. doctor cakap kalau dah okey semua ibu boleh balik esok.

waa. cepatnya boleh balik. seronok.
ya. tu pun kalau tak ada apa-apa masalah. kencing okey dan tak muntah-muntah lagi.

alhamdulillah la. tak payah duduk hospital lama-lama.
ya. ibu terasa nak terkencing ni.

ohh. ibu p kencing dulu.. anis tunggu. ibu pas hanfon kat zulaikha.
okey.

*                               *                                       *                                         *                            

zulaikha, kita nak cakap dengan ibu balik boleh? ibu dah keluar toilet kan?
ibu cakap, ibu tak nak cakap.. ibu sakit perut.

okey, tak apalah. biar ibu berehat. ibu tak boleh cakap banyakII
betul tu.

* ibu, semoga ibu cepat sembuh ye dan insyaAllah tiada lagi dugaan buat ibu. Ibu kena kuat semangat kerana kuatnya semangat abah dan semua anak ibu ni terletak pada ibu. Ya, anis ulang lagi sekali semuanya terletak pada ibu :')

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)
 
 photo an15_zps6q1sivad.png