Wednesday 15 August 2012

Kesilapanku Keegoanmu :')

Assalammualaikum.

Tiada apa-apa berita gembira yang ingin dicerita tapi besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu :')
Dah-dah tak payah nak buat ayat taching sangat-sangat la. Muak plus menyampah :p






Apa yang aku nak kongsi, aku dah habis dah baca novel ni. Yeay!! :D
Sebenarnya dah berkurun aku beli kat Kluang novel ni dengan KA hari tue.
Dan time cuti macam ni baru berkesempatan nak membacanya.
Yelah, mana taknya.. Time kat INSPEN, mana sempat nak menelaah.
Game first!! |hahaha| Benda lain aku tak fikir dah.
Tapi.
Bila dah cuti, tak rasa pulak nak b'game. Maybe tak ada kawan-kawan nak bersaing.
So, senyap je la game aku itu.


Okey, 'Lafazkan Kalimah Cintamu'
Memang best giler.
Tersentuh bila membacanya.
Tanpa sedar air mata mengalir laju di pipi.
Penat kot asyik nak lap air mata je :D |okey aku tipu|
Tak rugi la aku beli novel yang berharga RM26.90 |hahaha|


"Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyatakan
Diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu"


Dalam tue jugak ada diselitkan lirik lagu 'Kesilapanku Keegoanmu' dendangan Siti Nurhaliza.
Aikk,, macam terkena dekat batang hidung sendiri pulak.
Tapi sejak aku tengok lirik lagu tue, aku macam tersuka pulak.
So, berulang-ulang aku dengar dekat 'youtube'
Sebak pula mengundang pepagi buta ni.


"Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau padaku seperti dahulu"



Dahla Anis, tak payah nak melalut sangat :D
Kang melalut sangat, orang pun jadi pening dan tak faham. |padan muka kau|
Okey, silap aku.
Yang penting kawan-kawan, try la cari dan baca novel tue bagi sesiapa yang tak baca lagi.
Serius korang tak akan menyesal.
Percayala cakap aku :)


Anyway, good luck ye kawan-kawan seperjuangan untuk result semester lima korang. Pihak akademik bagitahu esok result keluar .. So dipersilakan untuk menyemak result korang. Aku minggu depan je la check result tue. Aku nak raya puas-puas dulu :D


Okey, sekian untuk malam ni.
Assalammualaikum.
Aku dah maafkan semua orang ~Tetibe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)