Monday 20 February 2012

he is you :')

Assalammualaikum. Selamat malam semua ('',)

Tak ada apa yang perlu dikatakan atau diceritakan just aku semakin hari semakin busy. Hee :) busy pun busy la janji dapat pengalaman dan dapat result bagus semester ni. |AMIN| Aku tahu makin larut malam ni mesti makin ramai yang dah tidur kan. Kebetulan malam ni di negeri jelapang padi hujan selebat-lebatnya. Syukur. Rezeki tue. Syok je tidur kan. Haha.



Bila aku tengok gambar ni gerenti aku tergelak sorang-sorang. Korang nak tahu pasaipa? Tue ha, tisu dekat  tangan tak pernah lepas kot. 'Bak sini aku nak buang tisu tue? Tak habis-habis dengan tisu dia' satu lagi dialog yang membawa impak besar dalam hidup aku. Sesedap rasa je kan nak buang tisu aku' :p Lawak kot bila ingat balik. Apa la KA ni orang pegang tisu pun nak jeles. Haha. Kan kalau berpeluh senang nak lap. Kalau makan comot ke. Banyak kot kegunaan tisu ni. So, gambar ini untuk tatapan peminat setia itu. Yang selalu curi-curi masuk tengok blog ni.. :) Kite tahu, awak rindu kite kan? hahaha. Ayat tak boleh blah.=.=


Okey la peminat setia yang selalu curi-curi masuk blog kite,,masa untuk tidur. Esok takut tak terbangun pulak nak pergi Wisma Ria. Hoho. Jaga diri elok-elok dan sentiasa ceria setiap saat okeyyy. Jangan marah-marah. Kite tahu sekarang awak tengah darah muda tapi marah-marah tue akan sikap syaiton. So,buang tabiat buruk itu. Lastly, semoga awak sentiasa di bawah lindungan Rahmat Allah. |ILoveYou laaahh|


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)