Saturday 19 November 2016

Minyak Herba Asma Mujarab [Review]



Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! ^^

Tengok tajuk di atas, dah tahu kan apa yang Anis ingin cuba sampaikan pada malam ni. Orait. Minyak Herba Asma Mujarab. Memang sangat mujarab terutamanya untuk bayi. InsyaAllah, ia akan serasi bersama bayi anda. Jangan risau, minyak ini selamat dan halal untuk digunakan kerana ramuannya adalah berasal dari akar kayu :)

Minyak Herba Asma Mujarab digunakan untuk meredakan :-

1. Asma
2. Batuk Berkahak
3. Lendir kahak yang banyak
4. Sengal sengal otot
5. Kegatalan gigitan nyamuk atau serangga.

Selain baik untuk bayi, ia juga sesuai untuk digunakan oleh semua lapisan umur, tak kira tua atau muda. Apa yang menarik tentang minyak ini adalah ia diproses secara HOMEMADE sejak 40 tahun yang lalu oleh seorang pakcik dari sebuah kampung dan menggunakan ramuan rahsia warisan turun temuran. Memang original lah kalau minyak macam ni kan.

Disebabkan Minyak Herba Asma Mujarab ini semakin meningkat permintaan daripada orang ramai, maka ada pihak tertentu yang cuba untuk mengambil kesempatan untuk mencari keuntungan. Oleh itu, di sini juga saya ingin berkongsi cara untuk mengenal pasti sama ada Minyak Herba Asma Mujarab ini original atau fake.

INI BUKAN PRODUK KAMI
Okay, pertama sekali.. JANGAN TERPEDAYA apabila ada penjual mengatakan bahawa produk ini ditukar labeling atau packaging baru. Labeling dan packaging lama kami masih gunakan. Cuba tengok betul betul antara labeling atau packaging baru dan lama. Ada beza kan? Bila kita guna minyak yang fake ni, antara bezanya kita dapat lihat ia lebih cair dan jernih, berbau seperti asap rokok dan kurang berangin. Selain itu, penipu ini juga menjual produk di laman sosial dan memberi pelanggan gambar produk yang original, apabila pelanggan menerima produk tersebut, terlihat labeling berbeza dari gambar yang diberikan oleh penjual sebelum ini dan mereka yang tidak bertanggungjawab ini mengatakan bahawa produk tersebut telah bertukar labeling dan packaging. Berhati hati okay, mungkin anda telah ditipu.

FAKE

Keduanya, Hologram meditag KKM palsu. Mereka yang tidak bertanggungjawab cuba untuk menipu dan cuba untuk mengaburi mata pelanggan. So berhati hati. Check.. Double check betul betul. Andai anda terkena, anda sendiri yang rugi kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab.


FAKE

Ketiganya, kami menggunakan produk ini dengan nama MINYAK HERBA ASMA MUJARAB bukan PATI HERBA ASMA. So kepada pembeli, tolong alert ye. Semoga anda tidak tergolong dalam orang yang mudah ditipu oleh orang yang tidak bertanggungjawab ini. InsyaAllah. Pada permulaan, 200 ribu hologram berjaya ditampal pada Minyak Herba Asma Mujarab yang original oleh pakcik ini dan habis dalam masa satu bulan. Tetapi anda perlu berhati hati kerana mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan berusaha untuk membuat hologram yang seakan akan sama seperti original dari semasa ke semasa.


JANGAN MUDAH TERTIPU DAN TERPEDAYA

Minyak Herba Asma Mujarab adalah ramuan rahsia turun temurun. Ia tidak pernah bertukar label. Produk ini didaftarkan dibawah syarikat Enterprise (SSM) dan berniaga secara online dan offline. Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah berdaftar di bawah Minyak Herba Asma Mujarab Sdn.Bhd. Sila hati hati. Jika nama lain, bermakna itu produk dari syarikat lain. Harap anda hati hati. 

CARA UNTUK PASTIKAN YANG ASLI

27k Minyak Herba Asma Mujarab berjaya dipasarkan bersama hologram dalam masa 2 minggu dan kami telah menempah 100k lagi hologram berkualiti tinggi berserta QR Code bagi menambah baik bagi memudahkan pelanggan mengenali produk yang original atau palsu.

ORIGINAL

ORIGINAL

Sila scan QR Code dengan menggunakan smartphone anda dan setiap produk mempunyai siri yang berbeza.

Ramai pengguna telah berjaya menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab ini dan terbukti keberkesannanya. Di sini Anis ingin berkongsi serba sedikit tentang testimoni produk ini :-








Jika mempunyai pertanyaan atau keraguan, anda boleh menghubungi : -

HQ En Hafis 013 4806778 (Bahagian Pemasaran)
atau
Puan Nurul : 017 6239935 (Produk Owner)
atau
Pengedar pengedar sah Minyak Herba Asma Mujarab
atau
atau


HARGA :-

RM39 SEBOTOL + RM10 (Untuk Penghantaran)



PASTIKAN ORI, BARU BELI!

8 comments:

  1. Saya ada belikan tuk anak saudara yang ade asma aritu, memang mujarab sangat2.. recommended ☺☺☺

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Sangat sangat mujarab ^^

    ReplyDelete
  3. Perhatian kepada pembaca : Di sini Saya cuma nak bagitahu macam mana utk bezakan minyak herba asma mujarab sahaja. Bukan untuk menjatuhkan mana mana pihak. Sekian.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Terima kasih k lea.. K lea pny review pn torbaikkk :)

      Delete
  5. memang terbaik...gudluck kalau tu contest

    ReplyDelete
  6. oh. ada byk jenis minyak asmak yg fake. tq atas info

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)